Hiljasta siis. Siis täällä blogissa. Muuten on puuhaa riittänyt. Marjan poimintaa ynnä muuta. Käsitöitä en ole juuri tehnyt. Millonpa tekisin, kun en seuraa juuri mitään tv:stäkään. Salkkareita en ole kattonut sekuntiakaan tälle syksyä, vaikka parempi puolisko kyllä seuraa sitä (on kuulemma hyvä scifi-sarja nykyään, mutta en ole ikinä ollut kiinnostunut scifistä, joten se siitä...). Tälläkin hetkellä se tuijottaa salkkareita tuossa mun selän takana. Mulla on kuulokkeet päässä, jotta ei tarvi ees kuunnella sitä. Mutta mennäänpä asiaan ja näihin pikku räpellyksiin, jotka sentään olen saanut tehtyä.

 

Tuon kynttilänjalan ostin alkukesästä kirpputorilta, hintaa sillä oli kokonainen euro. Heti tuli mieleen idea tuollaisista manseteista. Mutta paperinarua sain hankittua vasta viime perjantaina. Ompa muuten huono kuva, tajusin vasta nyt. Mutta ei voi mitään, poistin jo kaikki muut. Tuskin seassa oli yhtään sen parempaa. Mutta eiköhän siitä voi ainakin arvata, mistä on kyse.

Vaikka ostin paperinarua vain kaksi pientä nyssäkkää, sitä jäi mansettien teon jälkeen yli reilusti. Joten tekaisin tällaisen kimpun:

Tuollaisen olen joskus tehnyt jossain kerhossa. Silloin tein siitä niin ison, etten jaksanut aukaista kaikkia narun päitä :) Nyt vahingosta viisastuneena en tehnyt kovin paksua kimppua. Ja paperinarua jäi vieläkin pienet nyssäkät. Eipä tullut kalliiksi nämä koristukset, yhteensä 90 senttiä. Eli jos nyt sitten nuo mansetit joskus sattuu syttymään tuleen, niin eipä ainakaan harmita niin paljoa, kuin jos kyseessä olisi olleet kalliit mansetit. Hehhah... Joo, Jari kuule, minä olen varovainen mansettien kanssa ihan varmasti. xD